Selasa, 31 Mei 2011

SNSD’s Yoona Thanks Her Fans For The Birthday Messages


To everyone who has always given me strength and support ^^ Thank you so much for congratulating and giving me your love again this year. I've been busy with preparing for the Japan tour these days~ We're starting it off tomorrow, my heart is racing... I also want to return to Korea as soon as I can to show you guys too! Please look forward to it ^^ To all the fans in Japan and in Korea that continue/always monitor me, show me love, and congratulate me, keke, you're the best!! Though I have so much more I want to say, I will send another message later.. kekeke Please take care of yourself and go out and enjoy the day with a happy heart when the weather is nice! Thank you so much and I love you. ^^

Indonesian Translation
Untuk semua orang yang selalu memberi saya kekuatan dan dukungan ^ ^Terimakasih banyak untuk ucapan selamat dan memberikan kembali cinta anda kepada saya tahun ini.Saya sedang sibuk mempersiapkan tur Jepang pada hari-hari ini ~ Kami memulai itu dari besok, hati saya berlomba ...Saya juga ingin kembali ke Korea sesegera mungkin agar saya dapat menunjukkan terhadap kalian juga!Silahkan lihat ke depan untuk itu ^ ^Untuk semua fans di Jepang dan di Korea yang terus / selalu memantau saya, menunjukkan kasih,dan ucapan untuk saya,keke, kau yang terbaik!Meskipun saya ingin mengatakan lebih banyak hal,saya akan mengirimkan pesannya nanti .. kekeke Jagalah dirimu sendiri dan pergi dan menikmati hari dengan hati yang senang di saat cuaca bagus! Terima kasih banyak dan aku mencintaimu. ^ ^



Source : Nate
Indotrans : Lina

Tidak ada komentar:

Posting Komentar